    From: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty na byla zone
    Date: Tue, 16 Mar 2010 09:41:11 +0100

    Użytkownik BK napisał:
    > - malzonkowi, ktory jest wylacznie winny rozwodu - w przypadku gdy
    > rozwod doprowadzil do znacznego pogorszenia sytuacji ekonomicznje,
    > maks na 5 lat

    No to już jest jakieś kuriozum ! Nic tylko dobrze wyjść za mąż / ożenić
    się, a potem łajdaczyć się ile wlezie i to tak aby partner się
    dowiedział. Choroba, całe życie człowiek się uczy. Byłem przekonany, że
    stronie, której udowodniono całkowitą winę rozpadu małżeństwa należy się
    zero zł.

    Pozdrawiam
    Grzegorz