  • Data: 2002-06-28 09:21:05
    Temat: Re: alimenty - dlugie!
    Od: "Pookio" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > komornik nie dogaduje sie w tej kwestii przeważnie
    (ciach)

    Zwłaszcza, ze nie wiemy nawet, jak sie nazywa... :( I co w tym wypadku? Jest
    jakis rejestr?
    Nie dostalismy zadnego papierka, tylko ustne zawiadomienie bylej zony i
    ubytek pieniedzy na koncie.

    (ciach)

    > zadluzenia?

    > tak u komornika ale to może zrobić twój mąż ty do tego nie masz wgladu i
    > prawa chyba,że w tej kwestii udzieli ci pełnomocnictwa

    Ja nie mam nawet ochoty w tej sprawie rozmawiac, tak jak mowisz: nie mam i
    nie chce miec do tego prawa. Chcialabym telko rozwiac moje watpliwosci.