  • Data: 2008-09-01 19:18:42
    Temat: Re: alimenty - czu dopbrze myślę ?
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > No jeżeli samodzielny byłeś już w 2004r. tzn. pracowałeś sam na swoje
    > utrzymanie to alimenty Ci się nie należały. Powinieneś też zawiesić lub
    > zrezygnować z nich. Jeżeli w tym czasie je pobierałeś to wg mnie musisz je
    > oddać. Ojciec jest zobowiązany do płacenia alimentów jeżeli się uczysz do 26.
    > roku życia, ale nie jeśli sam na siebie zarabiasz.

    No i właśnie tu jest problem ... teraz mam 2 opcje.

    1. nie uznaję pozwu w całości dowodząc iż nie byłem samodzielny finansowo, de
    facto to brak alimentów sprawił, iż musiałem brać urlop dziekański i wyjechać z
    kraju w poszukiwaniu pracy

    lub

    2. uznaje go za uzasadniony ale od daty późniejszej, czyli po dacie wpłąty
    ostatniej raty, i teraz czy w takiej sytuacji kiedy po dacie uznania mojej
    samodzielności nie mam żadnych wpływów to czy coś będę zwracać, albo jeśli mam
    wpływy ale tak naprawdę one nawet nie pokrywają kwoty zobowiązania
    alimentacyjnego, jakie powinien był zrealizować ojciec do taj daty - bo płacił
    nieregularnie - co wtedy czy zwracam ?