  • From: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a sp. z o.o.
    Date: Fri, 9 Aug 2002 15:51:14 +0200

    Widzisz...
    Gdybym miała dostęp do dokumentów firmy to bym wiedziała wszystko na jej
    temat...
    A tak to on ma mnie w tyłku i nawet jego pitu nie mogę zobaczyć.
    Nie wiem ile zabrał z firmy kasy....
    Może sobie hulać i rozwalać kasę a ja będe długi płacić.

    Wiem, wiem - rozdzielność majątkowa... jest od tego...
    Zresztą już pisałam, że dał w grudniu darowizne na kościół 100.000 zł.
    A ja mam dużo do gadania...
    Oczywiście mogę sądownie ją cofnąc... ale czy to coś mi da...
    Trzeba by walczyć z kościołem o oddanie...

    Czy jakoś inaczej może mi sie przydac to, że dął tak duża darowiznę..
    np. wysokość alimentów, podział majątku, zmniejszenie długów....