  • Data: 2005-12-04 01:34:59
    Temat: Re: alimenty a rozpoczecie pracy?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 03 Dec 2005 17:25:30 +0100, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:dmsgtk$r34$2@news.onet.pl> napisał(a):

    > Dziecko się przeprowadza do innego mieszkania/miasta (cokolwiek). Jest
    > osobą uczącą się i należą jej się alimenty. W tym wypadku skoro podjeła
    > ta osoba pracę i się usamodzielniła obowiązek alimentacyjny wygasa. Nie
    > było słowa o "jakości" matki więc dlaczego oceniasz kogoś, nie znając
    > ani grama faktów??? To, że płaciła alimenty odrazu robi z niej złą matkę
    > bo się nie opiekowała jak normalna statystyczna matka dzieckiem??? Daj
    > spokój.

    Czy matka, prawdziwa MATKA płaci dziecku alimenty zasądzone przez sąd?

    Prawdziwa matka to troszczy się, martwi się o swoje dziecko, dzieli radości
    i smutki - dopóki ona żyje, niezależnie od tego ile to dziecko ma lat, ona
    zawsze będzie je wspierała.
    Znam prawdziwe Matki Polki - to moja Matka i Matki moich dwóch koleżanek.

    Fakt...może się okazać, że to ukochane dziecko "wypnie się" kiedyś na tą
    matkę, jak ona raptem znajdzie się w niedostatku (np.straci pracę), jak jej
    trzeba dopomóc, a to dziecko już pracuje i nieźle zarabia.

    --
    Kaja