    From: "Marek Bondaruk" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty a dochod.
    Date: Tue, 9 Apr 2002 00:23:36 +0200

    > Nie pracuje, i szczerze mowiac dla dziecka chcialabym zostac w domu
    > przynajmniej do pazdziernika. Chce by mial choc troche szczesliwe
    > dziecinstwo. Inna sprawa ze jestem zarejestrowana w urzedzie pracy i mam
    > zasilek ktory konczy sie za miesiac czyli w maju.
    > Czy sad mnie nie ochrzani ze migam sie od pracy? Mam dobre kwalifikacje,
    ale
    > o prace ciezko teraz. Czy nie wezmie tego pod uwage?
    > Co znaczy ze mam rozwinac w uzasadnieniu te punkty, czyli moje żądania?
    > Czy pisac ze jestem sama tu i nie mam nikogo do pomocy i place niani.?
> [...]
    Nie gniewaj sie, ale czy nie przemawia przez Ciebe tzw. pazernosc?
    1. Skoro wyliczasz mezowi luksusy to po co Ci niania skoro nie pracujesz.
    2. Calosc oplaty na dziecko od meza, a co z Twoim udzialem?
    3. Alimenty na siebie, nie wstyd Ci wyksztalconej kobiecie prosic o datki.
    4. Masz mieszkanie w Warszawie, oj....
    Przepraszam, jezeli Cie urazilem.
    Pozdrawiam,
    Marek