  • Data: 2002-10-17 08:14:45
    Temat: Re: alimenty
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <aoj6d8$k99$1@news.tpi.pl>, ZOSIA wrote:

    > bylem na sprawie rozwodowej i otrzymalem rozwod zasadzono mi aimenty
    > wyzsze o 100 alimenty w sumie 300
    > nie mam zadnego zrodla dochodu studiuje na dziennych studiach nie mam
    > z czego zaplacic co robic ?

    Nie wiadomo komu sie odpowiada.
    Mysle ze ojcu.
    Jezeli sie nie myle to:

    1. Wysokosc alimentow nie ustala sie tylko weldug tego ile zarabiasz ale
    ile moglbys zarabiac. Czyli biorac pod uwage twoje zdolnosci i szkole sad sprawdzi
    czy nie bedziesz mogl podjac pracy. Jezeli tak to wedlug tych stawek sie
    oblicza o ile podejmiesz prace.

    2. Jak nie pracujesz i nie ma takiej mozliwosci to towi rodzice beda za ciebie
    placic.

    3. Jak nie masz rodzicow to matka dziecka dostanie z funduszu alimentacyjnego a ty
    bedziesz to splacac.