  • Data: 2006-11-02 11:29:09
    Temat: Re: akta księgi wieczystej
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kolanko" <m...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:eicju5$qe9$1@inews.gazeta.pl...
    > TERAZ PYTANIA:
    >
    > 1. Czy to możliwe, że po załatwieniu sprawy dokumenty dotyczące wniosku
    > nie
    > trafiają do akt księgi?
    >
    > 2. Jesli tak, to w jaki sposób jako właściel gruntu mogę je w sądzie
    > obejrzeć
    > (o jakie akta prosić w sekretariacie - akta z sygnaturą wniosku?)

    Rozrozniaj ksiege wieczysta od akt ksiegi wieczystej - to zupelnie dwie
    rozne pozycje. Ksiega jest jawna dla wszystkich, akta ksiegi juz tylko dla
    stron (ew. wlascicieli).
    Nie wszystkie dokumenty, ktore trafiaja do akt ksiegi wieczystej musza byc
    zapisane w ksiedze wieczystej.
    Elektroniczna jest tylko ksiega wieczysta - akta sa dalej "papierowe".
    -------
    Zapraszam na Forum Prawnikow - www.advokat.com.pl