  • Data: 2003-07-06 13:50:39
    Temat: Re: adres zameldowania, musi byc?
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> szukaj wiadomości tego autora

    news:be7i5p$2qd$10@inews.gazeta.pl...

    > Jak się posłużysz tym zgubionym rzekomo dowodem gdziekolwiek i wyjdzie to
    na
    > jaw, to możesz uzyskać stałe zameldowanie na koszt państwa w jednym z
    > kurortów zwanych zakładem karnym, jako wynagrodzenie w zamian za Twój
    > niechlubny wyczyn.

    No tak, tylko jaki moglby byc mechanizm wyjscia tego na jaw. Zakladam, ze
    nie poslugiwalbym sie rzekomo zgubionym dowodem bedac legitymowanym przez
    policjanta. W zasadzie to nie pamietam kiedy byl mi w ogole ostatnio
    potrzebny dowod. Chyba przy zawieraniu umowy z ZE czy z TPSA. Tego rodzaju
    instytucje maja zerowe szanse sprawdzenia aktualnosci adresu zameldowania.
    Po co jeszcze moze byc potrzebny dowod oprocz na przyklad banku ?

    > Brak zameldowania i posłużenie się jakimś adresem z
    > księżyca będzie dodatkową przesłanką do tymczasowego aresztowania nawet w
    > błahej sprawie, albowiem będzie istnieć uzasadnione przypuszczenie, że nie
    > będzie Ci można doręczyć pism procesowych. osobiście bez bardzo ważnych
    > przyczyn bym nie próbował takiej sztuczki. To już lepiej meldować się
    gdzieś
    > tymczasowo na do trzech miesięcy i tym adresem się posługiwać.

    Alez katastrofizm :). Adres dla korespondencji moze byc dowolnym adresem.
    Nie ma chyba nic wspolnego z roznego rodzaju zameldowaniami.

    marekz