  • Data: 2003-07-06 16:23:33
    Temat: Re: adres zameldowania, musi byc?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | No tak, tylko jaki moglby byc mechanizm wyjscia tego na jaw. Zakladam, ze
    | nie poslugiwalbym sie rzekomo zgubionym dowodem bedac legitymowanym przez
    | policjanta. W zasadzie to nie pamietam kiedy byl mi w ogole ostatnio
    | potrzebny dowod. Chyba przy zawieraniu umowy z ZE czy z TPSA. Tego rodzaju
    | instytucje maja zerowe szanse sprawdzenia aktualnosci adresu zameldowania.
    | Po co jeszcze moze byc potrzebny dowod oprocz na przyklad banku ?

    Generalnie, dokąd będziesz się wywiązywał ze wszystkich obowiążków, płacił
    rachunki itp. to faktycznie prawdopodobieństwo jest znikome. Jednak, jeśli
    cokolwiek zawalisz, to wyślą pismo na adres zameldowania które wróci z
    adnotacją, że adresat się wyprowadził. Wóczas albo polecą od razu na
    Policję, albo jeszcze wystapią wcześniej do CBA o aktualny adres. Z CBA
    dostaną odpowiedź, że od ........ już nie mieszkasz nigdzie. I wówczas klapa
    na całej linii.

    | Alez katastrofizm :). Adres dla korespondencji moze byc dowolnym adresem.
    | Nie ma chyba nic wspolnego z roznego rodzaju zameldowaniami.

    Oczywiście, że adres do korespondencji nie ma nic wspólnego z adresem
    zameldowania. Ale podając fałszywy adres zameldowania popełniasz często
    przestępstwo.