    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <TvrxE.168580$Dw7.95836@fx12.ams1>
    <5cc6d31b$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <d%MxE.110110$xb2.102420@fx13.ams1>
    <5cc83b8b$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <qa9f6j$csg$3@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Date: Tue, 30 Apr 2019 17:39:49 +0200

    dyskusyjnych:qa9f6j$csg$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 30.04.2019 o 14:10, J.F. pisze:

    >To akurat bez znaczenia.

    Etyka lekarska i adwokacka zabrania pomagac nieplacacym :-)

    >Akurat w przypadku SORu to rzeczywiście nie praktykuje się
    >opuszczania, tylko ratownicy go dowiozą, no chyba że na schodach leży
    >i akurat żadnego zespołu w drzwiach od soru nie ma.

    Tu jest o tyle szczesliwie, ze "teren szpitala" obejmuje czesto
    dzialke i schody podpadaja pod pojecie szpitala ... ale niekoniecznie
    SOR.

    Tylko ... kiedys pacjent we wroclawskim szpitalu wojskowym zmarl
    gdzies przed budynkiem ... no ale to jeszcze sie nie zglosil, ani nie
    zarejestrowal, to sie nie liczy.
    A teraz to i przypadki zejscia w poczekalni SOR sie zdarzaja ...

    >Ale byłem świadkiem, jak do przychodni wpadła kobieta że 200 metrów
    >dalej lezy na ulicy dziewczyna to bardzo sprawnie poszło -
    >recepcjonistka telefon do lekarki, nie mineło pół minuty to AED leżał
    >na biurku i było dogadane, że dwóch losowych chłopa na ochotnika
    >biegnie lekarką jakby trzeba było pomóc. Na szczęście laska oddychała
    >i miała regularny puls, więc obeszło się bez reanimacji. Szacunek dla
    >obsługi - wiedzieli co robić i robili to dobrze.

    Szacunek ... ale lekarka nie ma setki osob pod opieka, i moze sie
    oddalic ze stanowiska :-)

    J.