  • Data: 2019-04-29 13:08:22
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2019 o 12:32, J.F. pisze:

    > Alez gasic, od tego jest.
    > Tylko potem wyprosic pasazerow z autobusu do czasu uzupelnienia gasnicy.
    > Bo z takimi, co spirytus rozlewaja, to najwyrazniej gasnica jest
    > niezbeda :-)

    Więc powstaje pytanie po co dali ratownikowi AED? Od tego, żeby miał,
    czy żeby używał?

    > I sie potem zastanowi, czy pomagac przygodnym osobowkom, czy mowic
    > "przeciez on tez ma gasnice" :-P

    Jak bo prok zapyta drugi raz, to nie będzie się zastanawiał.

    > Nie wiem, ale wydaje mi sie, ze to by mialo sens, bo jest tam jednak
    > wzmozone pr-stwo reanimowania.

    Wydaje mi się, że nie jest obowiazkowy.

    > A moze sie myle, bo jak tak was czytam ... jak serce stanie, to AED nie
    > pomoze ?

    Może pomóc - tylko dodatkowo potrzebny potrzebma jest jednostka białkowa
    żeby wykonywała masaż serca - jak zaskoczy to dalej z górki - jakoś w
    tamtym wątku podawałem - różnica w szansie sukcesu jest bardzo znacząca
    (choć i tak mała).

    > Pojdziesz ratowac kogos za brame - zostawiasz bez opieki.

    Już o tym rozmawialiśmy - on tam nie był sam. Gdyby był jeden nie dałoby
    się do wc wyjść bez zamykania całej instytucji;)

    > Wydasz AED - jak nie wroci, to kto zaplaci za nowy ? :-)

    Wojewoda.

    Shrek