  • Data: 2019-04-30 14:10:12
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d%MxE.110110$x...@f...ams1...
    On 2019-04-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Jakoś z tej dyskusji wynikło mi, że gaśnica jest głownie w celu
    >spełnienia wymogów formalnych dla uzytkowników określonych klas
    >pojazdów :)

    Wymogi sa, i trzeba sie liczyc z tym, ze po uzyciu gasnicy wiezc
    pasazerow dalej nie mozna.
    Chyba, ze sie ma zapasową :-)

    >Zależy dlaczego staneło.

    Jak to na basenie - zazwyczaj od utopienia :-)

    > My ani nikt inny bez specjalistycznego
    > przeszkolenia tego nie stwierdzimy, a AED może, dlatego warto je
    > uzyć.

    No moze, tylko jesli dobrze rozumiem:
    -jak serce dziala i topielec oddycha, to AED nie pomoze,
    -jak serce stanelo, to AED nie pomoze, trzeba reczny masaz.

    -czy AED pomoze po reanimacji, gdzie np serce slabo chodzi, czy
    nieprawidlowo ?

    >To nie jest żaden egzotyczny dylemat.
    >Czy lekarz powinien wyjść przed szpital do wypadku?

    A pacjent ubezpieczony ? :-)
    A jak mu na SOR ktos zejdzie w tym czasie ? :-)

    No to pomoc sie czolgac :-)

    J.