  • Data: 2003-04-03 08:18:42
    Temat: Re: absolutorium
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-04-02 18:13, Robert Tomasik wrote :
    > A on uzyskał absolutorium? Z tego co sobie przypominam, to brakowało mu
    > jakiegoś egzaminu. Ale mogę się mylić.

    Nie. Po kolei mowil:
    1) Oczywiscie, ze mam wyzsze wyksztalcenie.
    2) Oczywiscie, ze mam wyzsze wyksztalcenie, nawet moje zdjecie sie
    pojawilo na liscie znanych absolwentow Uniwersytetu Gdanskiego.
    3) Oczywiscie, ze mam wyzsze wyksztalcenie, bo przeciez zdalem wszystkie
    egzaminy.

    Wybierz sobie, ktore ze zdan jest prawdziwe :) Z tego, co pamietam, to
    nikt sie nie czepial, ze nie zdal ktoregos z egzaminow w normalnym toku
    studjow, a ze nie obronil pracy magisterskiej. Obrona tej pracy i
    uzyskanie pozytywnego wyniku ze studjow dopiero daje wyzsze
    wyksztalcenie. Absolutorjum nie swiadczy o uzyskaniu wyzszego wyksztalcenia.

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"