  • Data: 2003-04-11 17:15:32
    Temat: Re: absolutorium
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b6i3ph$mt7$4@inews.gazeta.pl...

    > A z czego to wynika? Przyznam, że szukałem i nie znalazłem. Coś mi się
    bije
    > po głowie, że kiedyś do jakiś tam celów przyjmowało się, że wyższe
    > wykształcenie jest po uzyskaniu absolutorium, ale nie mogę teraz tego
    > znaleźć.

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem Twoje watpliwosci, ale odpowiem:
    1. wyzsze wyksztalcenie przydaje sie do roznych celow (wysokość urlopu,
    wymagania pracodawców itp.)
    2. absolutorium wystarczyło tylko (aktualnych przepisow nie znam), zeby isc
    do SPR na 1 rok, a nie do "zetki" na 2 lata.

    Pozdrawiam,
    Karol