  • Data: 2008-08-22 12:08:21
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g8lqp7$jv2$4@news.onet.pl...

    > To już zależy tylko od jakości (i chęci do pracy) administratora.
    Nie jestem specjalistą, ale administrator musiałby chyba zajrzeć do
    przechodzących pakietów, a tego mu nie wolno - stąd nawt, jeżeli coś
    znajdzie, to wykorzystując tą wiedzę sam naraziłby się na odpowiedzialność
    karną - chyba, że jest to policjant wykonujący czynności służbowe.
    Tyk sobie tylko myślę
    i pozdrawiam
    PawelT