  • Data: 2006-12-29 15:37:17
    Temat: Re: abonament RTV..
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    USTAWA z dnia 21 kwietnia 2005 r. o opłatach abonamentowych
    (Dz. U. Nr 85, poz. 728)
    [...]
    Art. 2. 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz telewizyjnych
    pobiera się opłaty abonamentowe.
    2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny lub
    telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu, używa
    tego odbiornika.

    /ciach/
    Dla mnie to drugim punkcie jest spora luka.
    "natychmiastowy odbiór"
    Czyli wystarczy ze bede miał wyciagany element niezbedny do działania TV-
    to juz nie musze płacić ? NIe musze. BO TV nie mozna natychmiast
    uruchomić.
    Ale tu od razu nasuwa sie drugie pytanie Czy jezeli moja komórka umoliwia
    ogladanie TV- czy słuchanie radia- chociaz telewizora nie posiadam...?
    też płace?

    Czy jeżeli za pomocą internetu sciagam ogladam TV z www.itvp.pl to też
    musze płącić - chociaz nie posiadam odbiornika telewizyjnego - bo komputer
    chyba nim nie jest ?