  • Data: 2013-07-16 15:31:02
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do zasady
    > nie jego "broszka".

    A jednak.
    Pokazał że można.
    Przy "problemie z dopalaczami" :>
    (i wcale nie twierdzę, że publicznie składane deklaracje były
    zgodne z prawem :P)

    > podstawie wrażenia obietnicy? Ja np. nigdy nie miałem swojego TV, nigdy nie
    > rejestrowałem i nie mam problemu.

    Do tego nie mam zastrzeżeń.

    > Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i
    > płacą. W czym problem?

    W ściganiu *bardziej* tych którzy zadeklarowali a nie płacą
    *zamiast* tych, którzy nie zadeklarowali choć korzystają.
    Przecież takie podejście państwa nie różni się od Amber Gold:
    "daj się wykiwać" :>

    pzdr, Gotfryd