  • Data: 2013-07-16 16:11:16
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-16 15:10, Andrzej Lawa pisze:
    > Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do
    > zasady nie jego "broszka".

    Co Ty pie... Jak coś szwankuje to kto ma naprawić?
    Nie Sejm, nie koalicja, nie rząd? Kto?

    > Tylko że i tak ceny tych towarów są tak niskie, że nikt tej dodatkowej
    > opłaty nie dostrzega.

    Przecież wysokość abo. dla potencjalnego płatnika też byłaby znikoma
    gdyby był on płacony. Nie byłoby politycznych tekstów o haraczach i
    sprzeciwie zwłaszcza jeśli TVP wypowiadałoby się nieprzychylnie.
    Każdy by płacił i byłaby taka sama cisza jak przy nagrywarkach.

    > I na jakim świecie żyją te wieczne zrzędy i nie dbający o swoje interesy
    > na podstawie wrażenia obietnicy?

    Wrażenia obietnicy?
    Właśnie dbam o swój interes i swoich dzieci przeciwstawiając się takim
    obłudnym, kłamliwym tekstom.
    Chcesz kłamstwo powtarzać po stokroć aż się utrwali?
    Nie doczekanie :-)

    > Inni mieli, przestali mieć i wyrejestrowali. Jeszcze inni mieli, mają i
    > płacą. W czym problem?

    Weź się chłopie rozejrzyj. Kto był cokolwiek zaradny wyrejestrował. Kto
    kupował nie zgłaszał że ma a martwe przepisy nie pozwalają na normalną
    sprawiedliwą egzekucję.

    > Może chcieliby mieć system jak w UK, gdzie za tak konsekwentne unikanie
    > płacenia analogicznej opłaty można trafić do więzienia? ;->

    Albo taki jak piszesz albo likwidację mediów publicznych.
    Tylko trzeba mieć jaja i się na coś zdecydować. :-)

    > Swoją droga drażni mnie to podejście (notabene niebędące wyłączną domeną
    > Polaków - w USA "teabeggerzy" zachowują się tak samo!) ciągłego
    > narzekania, malkontenctwa i _bezmyślnego_ domagania się (bezmyślnego w
    > postaci np. domagania się obcięcia wydatków budżetowych przy
    > jednoczesnym sprzeciwie... ich obcięcia!)

    Już Ci się wszystko miesza. :-)
    Ja chcę płacić na normalnych zasadach i tak samo jak moi współobywatele.
    Chodzi o likwidację tego bajzlu, martwych przepisów i niemocy rządzących.