  • Data: 2007-01-04 22:10:58
    Temat: Re: abadonware - wątpliwości prawne/rozważania
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-01-2007 o 22:21:24 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > nie mowimy ogolnikowo, podawaj konrety ja podam alternatywe

    Tu juz nawet nie chodzi o alternatywe. Jesli chce w celach edukacyjnych
    pokazac dzieciom w szkole historie Windowsa (jako ciekawostke
    zaprezentowac Windowsa 1.0 i 2.0 ... 3.11 wyjatkowo mam orginal, i
    sprzedaje sie tez na allegro lepiej niz win95). Ale w tej sytuacji -
    poprosze o alternatywe dla Windowsa 1.0 ;) Chetnie tez zdobylbym licencje
    do WordPerfecta 2.20.

    > niezupelnie, to jak zamiast polozneza kupic skode, jest to inny system i
    > wymaga innej wiedzy.

    Skodzie trzeba potem paliwo kupowac ... a hulajnoga brykam po miescie w
    cenie posilkow. Ale nie chodzi juz o to porownanie. Chodzi glownie o
    uzytecznosc takiego systemu dla pospolitego maniaka komputerowego, ktory
    musi oszczedzac. Wiekszosci gierek sie nie odpali. Tak jak na hulajnodze
    nie pojedzie sie 150 km/h bez wspomagania jakims dopalaczem (dla linuxa to
    moze np. byc Cedega).

    > czyli ze dalby rade na legalu?

    Spokojnie. Tylko, ze ten system juz 'wychodzi'. Coraz mniej aplikacji na
    tym pociagnie. I obsluga klienta na zerowym poziomie.

    > niw iem co on zamierza robic na wspomnialnym zestawie za 100 zl ale na
    > pewn nie grac w gry ktore obecni mozna kupic po 100 zl. A do netu
    > wystarczy linux

    Do samego netu to i dos wystarczy na P90. A ja jeszcze rok temu pocinalem
    na sprzecie za 80 zl w calkiem ambitne gierki ... Nawet NFS:Underground
    pociagnal na PIII-800 :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.