  • Data: 2020-06-18 12:59:53
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jun 2020 12:21:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Nie wiadomo czy tacy jedyni, ale w ich przypadku pomyłka ... na
    > szczescie głównie smieszna :-)

    Nie mam żadnych dowodów, ale sądzę, że oni wcale się nie pomylili, tylko z
    premedytacją poszli do lasku, bo po naszej stronie wzdłuż granicy jest
    droga, a przy drodze domy i wszystko widać.
    Przekroczyli granicę i od razu było gdzie usiąść, zagłębić się w
    smartfonie, pogadać, zapalić papierosa a nawet ognisko. W takich warunkach
    służba szybciej mija, zwłaszcza bezsensowna.
    Gdyby zignorowali Czechów, mieliby spokój, ale postanowili pokazać jacy są
    ważni, więc pogonili ich i i skończyło się artykułem w prasie a potem
    interwencją MSZ, bo zabrakło im wyobraźni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl