  • Data: 2020-06-18 15:45:35
    Temat: Re: a więc wojna!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2020 o 11:40, Olin pisze:

    > Skąd wiesz, kto jest autorem zdjęcia i kiedy zostało wykonane?

    Mocne! Ty, no normalnie nie wiem. :-)

    Siedzę i kombinuję. Kiedy je mogli zrobić? Może wtedy, jak tam byli nasi
    żołnierze? Skoro są na fotce, to chyba musieli być. A kto je zrobił? Też
    nie wiem, ale skoro dyskutujemy o tym zdjęciu umieszczonym w prasie, to
    jakie ma znaczenie, kto je zrobił? Chyba ważniejsze jest to, co na nim
    jest, niż to, kto migawkę naciskał.

    --
    Robert Tomasik