  • Data: 2023-12-15 14:45:23
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje [O trwałości efektów kilku lat solidnej niemieckiej propagandy]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Intryguje mnie, dlaczego za każdym razem tak ochoczo prezentujesz swe
    > wyważone poglądy.
    > Zanim pierwsze chrześcijańskie dziecko zostało zabite na macę Tacyt
    > zauważył: Jest w naturze ludzkiej nienawidzić tych, których się
    > skrzywdziło.

    Zastosujesz swoją własną "logikę" w drugą stronę? Izrael skrzywdził
    Palestyńczyków (najnowszych sąsiadów co kochają Żydów na zabój) czyli
    "musi" ich nienawidzić na mocy choćby tylko ludzkiej natury?
    <ironia> Niemcy nie nienawidzą Żydów dlatego że ich nie skrzywdzili czy
    może dlatego że nie mają ludzkiej natury? </ironia>

    Niemcy vel. naziści mieli co budować na dość solidnych fundamentach
    położonych przez carską Rosję. [A]

    [A] https://pl.wikipedia.org/wiki/Strefa_osiedlenia

    --
    A. Filip