  • Data: 2023-12-28 13:48:55
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ci drobni żydowscy kupcy i rzemieślnicy wykańczali polskich, zmawiając się.
    Wiele razy z różnych źródeł wysłuchiwałem podobnych świadectw od osób bardzo
    umiarkowanych (np. będących wówczas jeszcze
    dziećmi/nastolatkami).

    -----
    > W tych miasteczkach i wioskach o których mówimy w ramach "pl udziału w holokauście"
    to była w zdecyzdowanej większości biedota.
    > Chyba żeby uznać, że ci małomiasteczkowi się w jakiś sposób wzorowali na
    wielkomiejskich i od nich przyjęli że żydów trzeba tępić.