  • Data: 2022-12-16 22:50:25
    Temat: Re: a u policjantow
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja nie zadaję żadnego pytania. Atrap granatników w Polsce jest masa.
    > Spokojnie można je legalnie kupić w okolicach 1.000 zł/szt. Przeważnie
    > są to wykorzystane wyrzutnie jednorazowe.

    No bądźmy poważni. Co to za wyczyn i atrakcja przywieźć z kraju objętego
    wojną jakąś gównianą replikę, którą na byle bazarku można kupić za 1000zł?
    Przecież ten "mityczny" odpowiednik naszego komendanta większą charyzmą
    by się wykazał gdyby mu podarował 20-to letni koniak z Odessy.

    > Wiele razy się takimi rzeczami
    > bawiłem. Nigdy mi nawet nie przyszło do głowy, że mogą być załadowane.

    A kupowałeś na bazarze czy przywiozłeś z wojny?

    > Jestem w stanie zrozumieć Komendanta, ze otrzymawszy takie coś nawet mu
    > przez myśl nie przeszło, ze tam może być gram niebezpiecznej substancji.

    A ten komendant w tamte rejony, to nie powinien jeździć z jakimiś
    bardziej rozgarniętymi przydupasami, które by mu ogarniały takie tematy?
    Daliby mu jakiś polon albo wąglika we flaszeczce i też by to przytargał
    "na chatę"? W końcu to Komendant Główny Policji, a nie jakiś
    posterunkowy z Żoliborza.

    Tak w ogóle to taka wizyta jest jakoś obserwowana/ochraniana przez nasz
    wywiad/kontrwywiad? Działa jeszcze coś takiego w naszym kraju? Czy może
    działają tak jak Policja i/lub Straż Graniczna w omawianym przypadku?