eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac) › Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
  • Data: 2004-08-05 07:45:04
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:ceriu5$h2h$1@inews.gazeta.pl...
    > Tylko trzeba byc upartym i znalezc punkt zaczepienia.
    > Np. w moim przypadku: brak instrukcji obslugi w jezyku polskim,
    brak instrukcji w jezyku polskim stanowi powazna wade / stanowi o
    niezgodnosci z umowa towaru. Jest to bardzo powazne uchybienie.

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1