eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac) › Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
  • Data: 2004-08-07 04:43:33
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin" <m...@b...maila.pl> napisał w wiadomości
    news:ceriu5$h2h$1@inews.gazeta.pl...

    > W sensie prawnym nie da sie ale ja doswiadczylem, ze da sie w sensie
    > perswazji :)
    > Tylko trzeba byc upartym i znalezc punkt zaczepienia.
    > Np. w moim przypadku: brak instrukcji obslugi w jezyku polskim, brak
    > mozliwosci pelnego zapoznania sie z towarem w sklepie. I oczywiscie
    zadanie
    > od kierownika poswiadczenia na pismie, ze odmowil przyjecia zwrotu (to
    > bardzo dobra metoda w przypadku sklepow nalezacej do jakiejs duzej sieci
    > ogolnopolskiej). Kierownik zwykle peka po czyms takim, boi sie, ze takie
    > poswiadczenie pojdzie do centrali, a tam uznaja, ze "nalezy klientom
    > sprzyjac i unikac antyreklamy"

    Ciekawe, czy takie cos by zadzialalo jakbym chcial na drugi dzien zwrocic
    film DVD.
    Jezeli tak, to mozna zrobic z hipermarketu darmowa wypozyczalnie filmow :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1