    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Date: Wed, 9 Jul 2008 13:06:04 +0100

    > Jest taki sam. Zrozum ze sklepy to nie wypozyczalnie a jak klient jest
    > idiota i nie potrafi kupic z glowa to juz nie jest problem sprzedawcy
    > a klienta. Ja jakos nie cierpie na taki problem i nie musze oddawac
    > towaru ktory zakupilem.

    Raz jeszcze ci napisze, nie tylko ja to stwierdzilem, ze kupiony sprzet w
    polsce to lipa.
    Zobacz na statystyki ile osob oddaje towar w UK a ile dokonuje tego w
    Polsce.

    > Bo przed zakupem czytam o tym co chce kupic i wiem co kupuje. Skoro
    > kupujesz kota w worku to wspolczuje.

    Ja nawet czasem reklame zobacze i co? Zupelnie inaczej to wyglada w domu. W
    sklepie szyneczka tez pieknie wyglda... Na zdjeciu w internecie...miodzio,
    ale w domu okazuje, ze to nie to samo co pisala.
    Poza tym moze sie okazac, ze jednak nie do konca spenia to twoje oczekiwania
    (nie wszystko bedzie napisane).
    Po to masz 5 czy 14 dni by sie rozmyslec, ze TY TEGO NIE CHCESZ, a
    sprzedawca i producent ma zadbac, by nastepnym razem dac coi to co chcesz. A
    nie to co on chce.

    > Pytanie, na ktore nie raczyles odpowiedziec. Czy chcialbys golic sie
    > maszynka ktora oddalo wczesniej 3 innych ludzi?

    Odpisalem, poszukaj.
    Napisalem ci, ze tak samo prezerwatywy nie sa wielkorotnego urzytku, o czym
    ktos napisal, ze sa. Maszynka taka nie trafi do sprzedazy, a jesli mimo to
    trafi MASZ 5 DNI by ja oddac!

    > od razu szukam tam gdzie taniej. Po to sa miedzy innymi porownywarki
    > cen. Mam telefon z internetem i nawet w durnym sklepie potrafie
    > sprawdzic co ile i gdzie kosztuje.

    Ja nie trace na to czasu, kupuje, jak zobacze za 10 dni taniej to na tyle,
    ze sie to oplaca ide i oddaje a kupuje tam gdzie taniej. Dwa razy bylo to
    powodem oddanie prze ze mnie towaru, w pierwszym sklep zwrocil mi kase po
    30sec. w drugim sprzedawca zwrocil roznice cenowa do konkurenta:)
    Kiedys wzielem telefon na abonament, po 7 dniach dzwonie, ze sie rozmyslilem
    i nie chce, jakies 20 minut nawijania ze strony operatora i dal mi zamiast
    500minut za 30 funtow na miesiac (aparat gratis) 500 za 15 funtow:)
    I teraz sam pomysl czy takie prawo nie dziala na korzysc klienta? ja
    dostalem 50% tansza oferte, operatorowi tez musialo sie to oplacic...
    Widzisz ile przeplacasz.

    > To Ty naucz sie normalnosci i nie tworz zmyslonych historii bo jeszcze
    > ktos w to uwierzy.

    Nik wierzyc nie musi w to co dziala. Ja wiem, ze w polsce trudno to jest
    zrozumiec, tak jak to, ze w UK wchodzi sie do autobusu przednimi dzwiami a
    wychodzi tylnimi i nikt sie nie ryje. Wiem, ze w Polsce ciezko jest
    zrozmumiec, ze w UK obowiazuje cisza nocna po 22 w Polsce wrecz nie do
    zrozumienia, bo przecie "wolnosc tomku w swoim domku".
    Jest cala masa spraw ktore dla polaka sa wrecz nierealne... Media tak tlukom
    w polsce bajke "jak to jest na zachodzie" ze w zasadzie ja sie nie dziwie, i
    nawet zalu o to nie mam, dlatego staram sie to jak najdokladniej tlumaczyc i
    pokzywac, ze MOZE BYC NORMALNIE.