eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepuRe: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.mixmin.net!feed.xsnews.nl!border-2.ams.xsnews.nl!eweka.nl!hq-usenetp
    eers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.com!npe
    ersf01.ams!newsfe20.ams2.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2>
    <m...@n...lechistan.com>
    <Zexck.253899$1B6.22360@newsfe21.ams2>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <%wGck.135569$zs1.54213@newsfe28.ams2> <48739720$1@news.home.net.pl>
    <PbNck.103907$GF6.65919@newsfe27.ams2> <4873d216$1@news.home.net.pl>
    <8wRck.24521$jB5.805@newsfe05.ams2>
    <6...@m...googlegroups.com>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 78
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Message-ID: <sQ1dk.179423$P83.133910@newsfe20.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe20.ams2 1215605144 86.3.148.88 (Wed, 09 Jul 2008 08:05:44 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 09 Jul 2008 08:05:44 EDT
    Organization: virginmedia.com
    Date: Wed, 9 Jul 2008 13:06:04 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542784
    [ ukryj nagłówki ]

    >> 5 dni na rozmyslenie sie - i koniec sporow. Towar do dupy zwracamy, towar
    >> nie spelnia oczekiwan, zwracamy...
    >> nie ma klutni, nie ma walki, nie ma laski sprzedawcy. Wowczas sprzedawca
    >> zadba by wirpool produkowany w Polsce byl taki sam na rynku krajowym jak
    >> i
    >> na rynku UK.
    >
    > Jest taki sam. Zrozum ze sklepy to nie wypozyczalnie a jak klient jest
    > idiota i nie potrafi kupic z glowa to juz nie jest problem sprzedawcy
    > a klienta. Ja jakos nie cierpie na taki problem i nie musze oddawac
    > towaru ktory zakupilem.

    Raz jeszcze ci napisze, nie tylko ja to stwierdzilem, ze kupiony sprzet w
    polsce to lipa.
    Zobacz na statystyki ile osob oddaje towar w UK a ile dokonuje tego w
    Polsce.

    >> Prawo "kota w worku". Skad wiesz, czy dany towar spelni twoje oczekiwania
    >> zanim go wyprubujesz w domu?
    >
    > Bo przed zakupem czytam o tym co chce kupic i wiem co kupuje. Skoro
    > kupujesz kota w worku to wspolczuje.

    Ja nawet czasem reklame zobacze i co? Zupelnie inaczej to wyglada w domu. W
    sklepie szyneczka tez pieknie wyglda... Na zdjeciu w internecie...miodzio,
    ale w domu okazuje, ze to nie to samo co pisala.
    Poza tym moze sie okazac, ze jednak nie do konca spenia to twoje oczekiwania
    (nie wszystko bedzie napisane).
    Po to masz 5 czy 14 dni by sie rozmyslec, ze TY TEGO NIE CHCESZ, a
    sprzedawca i producent ma zadbac, by nastepnym razem dac coi to co chcesz. A
    nie to co on chce.

    > Pytanie, na ktore nie raczyles odpowiedziec. Czy chcialbys golic sie
    > maszynka ktora oddalo wczesniej 3 innych ludzi?

    Odpisalem, poszukaj.
    Napisalem ci, ze tak samo prezerwatywy nie sa wielkorotnego urzytku, o czym
    ktos napisal, ze sa. Maszynka taka nie trafi do sprzedazy, a jesli mimo to
    trafi MASZ 5 DNI by ja oddac!

    >> A jesli znajdziesz na drugi dzien taniej?
    >
    > od razu szukam tam gdzie taniej. Po to sa miedzy innymi porownywarki
    > cen. Mam telefon z internetem i nawet w durnym sklepie potrafie
    > sprawdzic co ile i gdzie kosztuje.

    Ja nie trace na to czasu, kupuje, jak zobacze za 10 dni taniej to na tyle,
    ze sie to oplaca ide i oddaje a kupuje tam gdzie taniej. Dwa razy bylo to
    powodem oddanie prze ze mnie towaru, w pierwszym sklep zwrocil mi kase po
    30sec. w drugim sprzedawca zwrocil roznice cenowa do konkurenta:)
    Kiedys wzielem telefon na abonament, po 7 dniach dzwonie, ze sie rozmyslilem
    i nie chce, jakies 20 minut nawijania ze strony operatora i dal mi zamiast
    500minut za 30 funtow na miesiac (aparat gratis) 500 za 15 funtow:)
    I teraz sam pomysl czy takie prawo nie dziala na korzysc klienta? ja
    dostalem 50% tansza oferte, operatorowi tez musialo sie to oplacic...
    Widzisz ile przeplacasz.

    >
    > To
    >> powinno byc zmartwienie sprzedawcy a nie klienta!
    >> Naucz sie wreszcie normalnosci!!!! To sprzedawca ma dbac o klienta nie
    >> klient o sprzedawce.
    >
    > To Ty naucz sie normalnosci i nie tworz zmyslonych historii bo jeszcze
    > ktos w to uwierzy.
    >

    Nik wierzyc nie musi w to co dziala. Ja wiem, ze w polsce trudno to jest
    zrozumiec, tak jak to, ze w UK wchodzi sie do autobusu przednimi dzwiami a
    wychodzi tylnimi i nikt sie nie ryje. Wiem, ze w Polsce ciezko jest
    zrozmumiec, ze w UK obowiazuje cisza nocna po 22 w Polsce wrecz nie do
    zrozumienia, bo przecie "wolnosc tomku w swoim domku".
    Jest cala masa spraw ktore dla polaka sa wrecz nierealne... Media tak tlukom
    w polsce bajke "jak to jest na zachodzie" ze w zasadzie ja sie nie dziwie, i
    nawet zalu o to nie mam, dlatego staram sie to jak najdokladniej tlumaczyc i
    pokzywac, ze MOZE BYC NORMALNIE.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1