eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!border2.nntp.ams.giganews.com!nntp.giganews.com!news.astraweb.com!border1
    .a.newsrouter.astraweb.com!feed.xsnews.nl!border-3.ams.xsnews.nl!eweka.nl!hq-us
    enetpeers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cyclone03.ams!news.ams.newshosting.co
    m!npeersf02.ams!newsfe21.ams2.POSTED!53ab2750!not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2> <g4u01q$s3t$1@news.onet.pl>
    <nnxck.253900$1B6.3832@newsfe21.ams2>
    <g4uf2j$3p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <EVFck.22193$jB5.10039@newsfe05.ams2> <g4vd9b$eau$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 35
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <WYLck.254107$1B6.218169@newsfe21.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe21.ams2 1215531958 86.3.148.88 (Tue, 08 Jul 2008 15:45:58 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 08 Jul 2008 15:45:58 UTC
    Organization: virginmedia.com
    Date: Tue, 8 Jul 2008 16:46:16 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542468
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale anglicy sa o 100% lepszymi kombinatorami od Polakow:)))
    > Myslisz, ze oni sie nie pokazuja?:)) Inna sprawa, ze ich zarobki pozwalaja
    > na zakup a nie na "pozyczenie". Ale tez jesli jada na pare dni w gory to
    > namioty biora na 5 dni:)))
    > Cala sprawa polega na tym, ze sprzet zakupiony i zwrocony do sklepu wraca
    > do producenta w 90%. Producent potem takiego towaru nie pusci jako "nowy"
    > bo papiery sie zgadzac nie beda! Wroci na wtorny rynek jako "produkt nowy
    > uzywany po konserwacji" w zupelnie innej cenie.

    W Szwecji to jak coś kupujesz to tesyujesz w domu przez bodajże 10 dni.
    Potem możesz oddać jak Ci się nie podoba.
    Siostra kupiła maszynę do pieczenia chleba, w domu piekła codziennie
    chleb. Maszyna była dobra, więc jej nie zwróciła.
    ----------------------------------------------------
    ----------------------------

    Dokladnie na tym to polega! W UK standardem jest 5 dni, ale tak naprawde
    wiekszosc sklepow ma polise 14 dniowa.
    Chodzi o to by producent tez sie wywiazal z jakosci! Bo inaczej bedzie miec
    zwroty.
    Jesli cos chcesz kupic to idziesz i kupujesz, bez obaw, ze to "kot w worku".
    To daje luz psychiczny i wieksze obroty handlowcom... jak widac w Polsce
    liczy sie "zlapac" klienta i wypad, "widzialy galy co braly".
    A do tego przekonanie ludzi w Polsce, ktorzy za darmo bronia handlowcow, ze
    dojdzie do pozyczania itp...
    Wy sie o handlowcow nie bojcie i nie martwcie:)) w tej Polsce:) Patrzcie
    wylacznie na swoja korzysc, bo sami wiecie, ze handlowiec inaczej nie robi
    tylko patrzy na to by jak najwiecej zarobic... i wyciagnac kase od Was!
    Martwicie sie, ze banki nie moga dac konta za darmo, wyciagow, wyplat w
    kazdym bankomacie bo nie zarobi itp, martwicie sie o operatora tel.
    komorkowej, ze przeniesienie numeru musi byc plate, abonament na 24 miesiace
    itp... bo inaczej nie zarobi. Ludzie zacznijcie sie martwic o swoje
    kieszenie~! A jak handlowiec czy bank nie wyrobi, to pojawi sie na jego
    miejscu taki co wyrobi:)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1