eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu › Re: Zwrot towaru do sklepu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.str
    aub-nv.de!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!club-internet.fr
    !feedme-small.clubint.net!news.astraweb.com!border1.a.newsrouter.astraweb.com!t
    ransit4.hitnews.eu!eweka.nl!hq-usenetpeers.eweka.nl!69.16.177.246.MISMATCH!cycl
    one03.ams!news.ams.newshosting.com!npeersf02.ams!newsfe14.ams2.POSTED!53ab2750!
    not-for-mail
    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <g4sota$qb0$1@inews.gazeta.pl> <i...@n...lechistan.com>
    Subject: Re: Zwrot towaru do sklepu
    Lines: 26
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <NGtck.115219$ft1.68014@newsfe14.ams2>
    NNTP-Posting-Host: 86.3.148.88
    X-Complaints-To: http://netreport.virginmedia.com
    X-Trace: newsfe14.ams2 1215457069 86.3.148.88 (Mon, 07 Jul 2008 14:57:49 EDT)
    NNTP-Posting-Date: Mon, 07 Jul 2008 14:57:49 EDT
    Organization: virginmedia.com
    Date: Mon, 7 Jul 2008 19:57:59 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542297
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:iie9k5-e4p.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > aja74 pisze:
    >> Witam,
    >> Niedawno kupilem z markecie pokojowa antene telewizyjna. Dowiadywalem sie
    >> w POK czy mozliwy bedzie zwrot w przypadku zlego odbioru sygnalu i
    >> powiedziano mi ze do 5 dni. Zakupu dokonalem 12 czerwca, zwrocic chcialem
    >> 17 czerwca i w POK powiedziano mi ze nie ma takiej mozliwosci gdyz
    >> przekroczylem termin 5 dni. Wg ich interpretacji 5 dni minelo 16 czerwca
    >> to zaczalem sie klucic z
    >
    > Sklep nie ma żadnego obowiązku przyjmować zwrotów towarów z powodu
    > widzimisię klienta lub innych czynników nie związanych z np. niezgodności
    > towaru z umową.
    >
    > Sprzęt jako taki jest sprawny, obietnicy możliwości zwrócenia nie masz na
    > piśmie (więc jej nie udowodnisz)... Prawnie możesz im nafiukać.

    A czy nie obowiazuje taki przepis, ze do 5 dni mozna towar zwrocic?
    Cos mi sie kojarzy, ze tak kiedys bylo. Zreszta trzeba popatrzec na strony
    organizacji ochrony konsumenta.
    Osobiscie uwazam, ze prawo powinno wymuc na sklepach mozliwosc zwrotow
    najmniej do 5 dni bez podania przyczyny.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1