eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka › Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.n-ix.net!newsfeed.free
    net.de!xlned.com!feeder1.xlned.com!feeder2.cambrium.nl!feeder3.cambrium.nl!feed
    .tweaknews.nl!postnews.google.com!i29g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Tiamat <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Date: Thu, 13 Dec 2007 05:51:18 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <5...@i...googlegroups.com>
    References: <0...@b...googlegroups.com>
    <fjr937$7be$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@e...googlegroups.com>
    <fjramn$t9a$1@news.onet.pl>
    <0...@s...googlegroups.com>
    <fjrd7a$t9a$2@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 129.35.231.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1197553878 12225 127.0.0.1 (13 Dec 2007 13:51:18 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Dec 2007 13:51:18 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i29g2000prf.googlegroups.com; posting-host=129.35.231.1;
    posting-account=PKY3DAoAAADUUkniTMYDP1IlNNKEdJBW
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.7)
    Gecko/20070914 Firefox/2.0.0.7,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.0 defrqcpc11dbkf6 (NetCache NetApp/6.0.6)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:504031
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Gru, 14:48, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Tiamat pisze:
    >
    > > On 13 Gru, 14:05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > >> Tiamat pisze:
    >
    > >>> Dokladnie o to chodzi. Tego monitora nie ma u mnie w miescie zaden
    > >>> sklep, bo nie jest to monitorek dla zwyklego zjadacza chleba.
    > >>> Ale jaka to dla mnie roznica czy sklep to ma na stanie czy musi
    > >>> sprowadzic, koszta poniesie sklep. Czy tez w zwiazku z tym cos sie
    > >>> zmienia w tym prawie?.
    > >> Prawo do zwrotu w ciągu 10 dni nie obowiązuje w przypadku "świadczeń
    > >> o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
    > >> zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą".
    > > Liwiszu,
    > > tzn mozesz to przetlumaczyc na jezyk normalny ;)?.
    >
    > W prostym przypadku: jeśli zamówisz wysyłkowo płaszcz uszyty na miarę,
    > to nie możesz go zwrócić.
    >
    > Również jeśli namówisz sprzedawcę, aby specjalnie dla Ciebie
    > sprowadził monitor z USA, to - IMHO - nie możesz go potem zwrócić.
    >
    No ma to sens ale, czy oni sprowadzaja to tylko z USA a nie gdzies z
    europy ?.wtedy to juz co innego?.
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    > egzekucji =>http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1