eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka › Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
  • Data: 2007-12-13 13:51:18
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Od: Tiamat <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 13 Gru, 14:48, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Tiamat pisze:
    >
    > > On 13 Gru, 14:05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > >> Tiamat pisze:
    >
    > >>> Dokladnie o to chodzi. Tego monitora nie ma u mnie w miescie zaden
    > >>> sklep, bo nie jest to monitorek dla zwyklego zjadacza chleba.
    > >>> Ale jaka to dla mnie roznica czy sklep to ma na stanie czy musi
    > >>> sprowadzic, koszta poniesie sklep. Czy tez w zwiazku z tym cos sie
    > >>> zmienia w tym prawie?.
    > >> Prawo do zwrotu w ciągu 10 dni nie obowiązuje w przypadku "świadczeń
    > >> o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
    > >> zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą".
    > > Liwiszu,
    > > tzn mozesz to przetlumaczyc na jezyk normalny ;)?.
    >
    > W prostym przypadku: jeśli zamówisz wysyłkowo płaszcz uszyty na miarę,
    > to nie możesz go zwrócić.
    >
    > Również jeśli namówisz sprzedawcę, aby specjalnie dla Ciebie
    > sprowadził monitor z USA, to - IMHO - nie możesz go potem zwrócić.
    >
    No ma to sens ale, czy oni sprowadzaja to tylko z USA a nie gdzies z
    europy ?.wtedy to juz co innego?.
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    > egzekucji =>http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1