  • Data: 2007-12-13 14:35:30
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Od: Tiamat <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Gru, 15:21, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Uważaj. Jeśli sklep sprowadzi to specjalnie dla Ciebie to MZ w grę może
    > wchodzić art. 10, u.3 p 4.:
    >
    > 3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    > zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    > [..]
    > 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    > przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
    >
    > --
    > Marcin

    Zakladam ze kupuje jak zwykly smiertelnik sprzet w sklepie
    internetowym, nie pytam sie czy maja go na stanie, po prostu wplacam,
    co nalezy i czekam. Skad ja mam wiedziec czy sprzedawca sprowadzil go
    z magazynu, czy od producenta.

    W takim razie najlepiej zawsze, sie umowic w kwesti odstapienia od
    umowy do 10 dni?.