eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru a działalność gospodarcza › Re: Zwrot towaru a działalność gospodarcza
  • Data: 2008-01-05 07:20:16
    Temat: Re: Zwrot towaru a działalność gospodarcza
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    William napisał(a):

    > Przeczytaj licencję OEM na tego windowsa. Sprzedawca komputera ma obowiazek
    > prowadzić dla ciebie jego serwis i m.in. przeinstalować uszkodzony przez
    > ciebie system. Oczywiście nie za darmo, ale musi świadczyć taką usługę.

    Nie sprzedawca a producent komputera. I nie ma obowiazku
    przeinstalowywac niczego. W opisanej sytuacji trzeba dokupic nosnik z
    oprogramowaniem od producenta. Chociaz ja zacząłbym od przeczytania
    instrukcji do laptopa... ;)

    Swoją drogą wierzyć mi się nie chce, że można być na tyle sprawnym
    "technicznie" żeby zainstalować sobie Ubuntu, wykasować ukrytą partycję
    a nie wpaść na to żeby sobie przedtem wygenerować rekovery CD/DVD ;P

    Stawiam więc wino przeciw wodzie, że ta partycja ukryta nadal tam jest
    lub tez w zestawie znajduje sie nosnik recovery (tyle ze nie jest na nim
    napisane "plyta instalacyjna windows") opisany problem to klasyczny PWPKAK ;)

    j.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1