  • Data: 2006-05-01 15:15:55
    Temat: Re: Zwrot podatku na konto
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:44561e59@news.home.net.pl...

    > Po czym ta osoba znika z kasą albo umiera i całość trafia do
    > masy spadkowej ;)

    Jak masz karte do rachunku i dostep internetowy, to w praktyce
    zawsze zdazysz w tych kilku ratach to wyplacic (abstrahuje tu od
    mozliwosci przelewu, bo to moze wywolac problemy, chyba ze sie
    zalapiesz na zlozenie zlecenia w dniu smierci.... :-) Ja sie
    czesciowo zabezpieczam w ten sposob: jest zlozone zlecenie z data
    przyszla przelewu na rachunek nalezacy do mnie. Co dwa tygodnie
    kasuje to zlecenie i wpisuje nowe. Zanim sie spadkobiercy
    wlasciciela ewentualnie dowiedza w jakis sposob o istnieniu tego
    rachunku, zlecenie zdazy sie wykonac. Ale nie przecze, ze ryzyko
    istnieje, szczegolnie w przypadku gdy ta osoba "znika". Bo ze
    smiercia to da rade sobie poradzic.

    No i jest jeszcze dodatkowe niebezpieczenstwo. Ze "figurant"
    spowoduje, ze "zniknie" faktyczny wlasciciel kasy. :-))) Pewna
    doza zaufania jest tu niezbedna. No ale jesli ktos nie ma zaufania
    ani do panstwa, ani do swoich znajomych, to i tak ogolnie ma
    raczej przewalone. :-)))

    marekz