eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVDRe: Zwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news.inter
    netia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVD
    Date: Fri, 20 Feb 2004 06:25:21 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <c145pu$6rh$1@absinth.dialog.net.pl>
    References: <c12bii$5an$1@lena.prz.rzeszow.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3254.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: absinth.dialog.net.pl 1077254783 7025 62.87.145.182 (20 Feb 2004 05:26:23
    GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Feb 2004 05:26:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:195179
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Dziadosz" <d...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c12bii$5an$1@lena.prz.rzeszow.pl...
    Witam!

    Problem wygląda nastepująco:
    Pracuję w sklepie, w którym dostępna jest prasa zawierająca dodatki w
    postaci płyt CD lub DVD. Przychodzi klient, kupuje takowy towar i
    zaznacza, że jak płyta nie będzie działać, to przyjdzie i zwróci.
    Oczywiście wraca po godzinie, odnosi gazetkę i domaga się zwrotu
    pieniędzy (w tym czasie pewno już zdąży wykonać kopię dla siebie). Czy
    jest jakiś paragraf, na podstawie którego mogę odmówić zwrotu gotówki?
    Proszę o pomoc...

    Miałem podobnie jako klient. Ale dobry klient. Nabijałem zakupów
    miesięcznie około 500 zł. Kupiłem CD ewidentnie uszkodzone [gołym okiem
    widać skazę]. Kiedy po godzinie zasygnalizowałem być może wymianę [chciałem
    jeszcze sprawdzić, czy nie odzyskam danych] pani kierowniczka kiosku wielce
    się bulgotała. Że ja mam to w Gdańsku wymienić osobiście i tyle. Kiedy
    zadzwoniłem do Państowej Inspekcji Handlowej po poradę [ale nie skargę którą
    mógłbym złożyć telefonicznie i podjęli by interwencję!]i potwierdzili moje
    racje. Przekazałem te informacje do kiosku . Potem miałem na karku męża
    tejże nieszczęśnej który stwierdził, że straszę jego biedną żonę i pytał
    jakim prawem mam czelność, bo on sobie nie pozwoli. Mógłbym oddać sprawę do
    PIH i miałbym CD sprawną . Ale olałem ten drobiazg i omijam ten kiosk [już
    2.5 roku]. Dla mnie to upierdliwe, ale trudno. Takie jest życie . A teraz
    policzcie ile zarobiła kioskarka na jednej sztuce gazety. Około 15000 zł
    obrotu.A może więcej bo ja jeszcze nie umieram. Czy ona nie potrafi liczyć
    ?
    Stan

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1