  • Data: 2004-02-21 15:11:38
    Temat: Re: Zwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVD
    Od: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymień mu na inną. :)
    > Albo przyjmij do reklamacji, dwa tygodnie :) Sprawdzisz, odpowiesz...

    ja nie z tej beczki.

    własne zdarzenie (mniej więcej sens)

    podchodzę do kiosku ... ktoś się kłóci ze sprzedawcą o wymianę cd action
    ... sprzedawca nie ma na wymianę (zaznaczam że słowa tylko klienta
    słyszałem ... czekam minut już kilka ... czekam dalej ... podjechał
    autobus ... rozbawiony i wkurzony wsiadłem do autobusu.

    ile przed moim przyjściem i po zajście miało miejsce nie wiem. ja byłem
    świadkiem przez jakieś 5-10 min i nie udało mi się zakupić biletu
    (papierosa zdążyłem spalić (od znudzenia po ubaw i znowu do znudzenia ))

    pozdrowienia