  • Data: 2011-07-08 06:13:07
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2011 07:55, Andrzej Ława pisze:
    > Ale zrozum wreszcie, że przy prawidłowej organizacji pracy, na stacji
    > roboczej są tylko "brudnopisy" - kopie robocze itepe!

    Możliwe. To nie zmienia jednak kwalifikacji prawnej i etycznej czynu.

    gdyby pracował nad prototypem urządzenia elektronicznego np. to by już
    nie było możliwości backupowania.

    poza tym, może on miał backupować, a tego nie robił?

    > _Efekty_ pracy, zwłaszcza wieloletniej, powinny znajdować się zupełnie
    > gdzie indziej!

    Tylko, że to są gicze wynurzenia techniczne, którym bynajmniej nie chcę
    zaprzeczać. Tylko, że nadal nie uprawniają gościa do niszczenia efektów
    swojej pracy. Wracając do przykładu z lekarzem trującym swoich pacjentów
    żyjących dzięki niemu: Ty mówisz, że szpital miał zapewnić pacjentom
    ochronę. Może i miał, to rzecz wtórna. Pierwotne zagadnienie jest takie,
    że lekarz nie miał prawa ich truć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek