  • Data: 2011-07-08 06:36:54
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.07.2011 08:18, Andrzej Ława pisze:

    > Co innego urządzenie, co innego brudnopis z jego szkicami "na brudno".
    > Stacja robocza to taki brudnopis.

    Nie. Stacja robocza, to stacja robocza. To stanowisko pracy. Tak jak
    tokarka. Gość wytoczył część elementu do maszyny. Następny będzie toczył
    kolejne rowki.

    > Czy mógłbyś łaskawie nie tworzyć nowych słów?

    Nie jest nowe, tylko spolszczone. Niestety nie znajduję sensownego
    polskiego odpowiednika, więc wbrew swojej niechęci, musiałem zapożyczyć.

    > No beton... Zrozum wreszcie, serdeńko, że na stacji roboczej nie powinny
    > znajdować się efekty pracy, tylko swoisty "brudnopis" - kopie robocze

    Nie. Nie kopie, oryginały. Kopie to i owszem, gdzieś powinny być, ale to
    rzecz wtórna. On teraz tutaj dłubał nad tym
    urządzeniem/częścią/meblem/etc. A że to był ,,mebel'' wirtualny, dający
    się backupować, to rzecz wtórna.

    > Twoje analogie są kretyńskie.

    No cóż, muszę je dostosowywać do poziomu intelektualnego rozmówcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek