  • Data: 2011-07-07 13:32:31
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Pierdu, pierdu. Nigdy się z nią nie spotkałem.

    A gdzieś kiedyś w jakiejś normalnej firmie pracowałeś?

    [ciach]

    > A skąd wiesz, że zastał posprzątane? Poza tym, może zastał dziewicze,

    Wiesz, może ciebie przyjmują tylko do pracy, której esencją jest
    sprzątanie, ale nie każdy musi być woźnym.

    > ale już tam pracował. Rozumiem, że jak szpital zwalnia lekarza, to gość

    Ty nic nie rozumiesz - za głupi jesteś.

    > leci podać truciznę tym, których wyleczył przez te lata....

    Nie, ale wyrzuca do utylizacji zużyte rękawiczki, patyczki i inne
    normalnie używane narzędzia jednorazowe, a wielorazowe oddaje do
    odkażenia. I nie zostawia rozbabranych preparatów, które mogą skazić
    otoczenie.

    > Facet, wiesz czemu ci się wydaje, że jesteś za mną w konkurencji
    > głupoty? Bo twoja głupota w tym wątku tak pogalopowała, że obiegła kulę
    > ziemską i faktycznie widzisz przed sobą moją dupę. Tylko, że ty masz już
    > trzecie okrążenie przewagi nade mną.

    Tirstanku... Ja ciebie już nie będę prosił o walnięcie baranka, bo
    sądząc po twoim bełkocie robisz to sam z siebie kilka razy dziennie.