  • Data: 2011-07-07 11:16:50
    Temat: Re: Zwolniony odchodzi i kasuje swoją pracę.
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.07.2011 13:08, Liwiusz pisze:

    > Ale bzdura. Dobrze, że o niej nie wiedział szklarz, który wczoraj mi
    > wymieniał szybę.

    A ty go zatrudniałeś na stanowisku biurowym z oknem bez szyb z
    poleceniem, żeby pracował sobie na tym stanowisku, a potem go zwolniłeś
    z poleceniem przywrócenia stan początkowego?

    Czy może zamówiłeś wykonanie u niego konkretnego rezultatu?

    I czy miałeś potem pretensje, że ścinki wyrzucił do pojemnika na
    stłuczkę szklaną?