    From: Olgierd <n...@r...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie z pracy
    Date: Mon, 11 Feb 2008 13:16:16 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 13:11:55 +0000, jureq napisał(a):

    > Raczej nic nie da. Umowy na czas określony mają tę cechę, że można je
    > wypowiedzieć bez podania przyczyny. Ewentualnie można próbować coś z
    > dziedziny dyskryminacji - dlaczego zwolniono jego a nie kogoś innego na
    > takim samym stanowisku.

    Nie, dyskryminacja nie podpasuje, ponieważ pracodawca nie ma obowiązku
    wskazać przyczyny wypowiedzenia.
    Co innego gdyby długość okresu związania przemawiała za uznaniem jej za
    zawartą na czas nieokreślony, ale 2 lata to za mało.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie