  • Data: 2006-03-18 19:12:51
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > nie rozumiem po co on podejmował na ulicy rozmowę z jakimiś osobami
    > podającymi się za kontrolerów z zakładu pracy i spowiadał się im z
    > tego co zamierza. Mógł chodzić, to zszedł do samochodu i nie musi się
    > z tego nikomu tłumaczyć.

    Cóż, mleko się rozlało. Owszem, pracodawca nie może naruszać prywatności
    pracownika - obcesowo ładować mu się do domu itd. ale wyobraź sobie, że
    naiwność ludzka nie ma granic.
    Widziałem takie tłumaczenie pracownicy przy karze porządkowej "zjadłam
    trochę grzybów i poczułam się źle, więc wypiłam parę kieliszków wódki i
    nie mogłam się wstawić (!) do pracy".

    > nauczycielską. Nie ma na zwolnieniu, że musi leżeć. Czyżby nie mógł w
    > milczeniu prowadzić auta? Murarz złamał rękę. Jest na zwolnieniu ale
    > nie musi leżeć. Czyżby to wykluczało wyjazd do rodziny do innego
    > miasta?

    To są przykłady do oceny. Z drugiej strony jeśli pracownik ma
    grypę/anginę (nawet z zaleceniem "może chodzić" - sam tak miałem
    niedawno) i bierze się za spacery - problem murowany.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||