    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Subject: Re: Związki i wspólnoty wyznaniowe
    Date: Sat, 16 Jul 2011 01:51:42 +0200

    Jan Bartnik <b...@g...com> wrote:
    > Jest jasno zapisane w rozporządzeniu w sprawie wzoru dowodu
    > osobistego oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów
    > osobistych, ich wymiany, zwrotu lub utraty. §7.4:
    > "Osoba nosząca nakrycie głowy zgodnie z zasadami swojego wyznania
    > może załączyć do wniosku fotografie przedstawiające ją z nakryciem
    > głowy. W takim przypadku do wniosku załącza zaświadczenie o
    > przynależności do wspólnoty wyznaniowej."
    >
    > I teraz wszystko rozbija się o ową wspólnotę wyznaniową... cóż to
    > takiego jest. Słyszałem o związkach wyznaniowych, które są ładnie w
> [...]

    Martwy czy żywy - na pewno durny przepis. Ma być fotografia głowy z uchem,
    to ma być fotografia głowy z uchem. To że jeden z drugim się lubi przebierać
    za ducha albo czarodzieja, dorobił do swojego hobby pierun wie jaką
    ideologię i zapisał do klubu ludzi z podobnym pierdolcem, nie powinno mieć
    żadnego znaczenia w takich sprawach. Gdy dorosły człowiek jak rozwydrzony
    bachor strzela fochy, że on nie zdejmie czapki i nie stanie do zdjęcia, to
    nie należy mu dawać dowodu tożsamości i przyznawać zdolności do czynności
    prawnych tylko ubezwłasnowolnić i wysłać do szkoły do czasu zmądrzenia.