  • Data: 2002-04-24 02:55:31
    Temat: Re: Zrzeczenie sie spadku
    Od: "Alek" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <daria-!@wp.pl> wrote in message
    news:aa4au6$6g6$1@absinth.dialog.net.pl...

    > moze sie myle ale tak zrozumialam popraw mnie jak jestem w bledzie
    > Sandra

    Dokłanie, ja dziedziczę ale nie mogę przyjąć spadku ze wzgledu na utrate
    dalszych korzyści. Chce odrzucić spadek, tym samym przejmie go nieletnia
    córka. Ale zarządzać majątkiem będe ja i domyślnie żona jako współopiekun
    córki. Chodzi o jakiś sposób zrzeczenia się żony do zarządzania nabytym w
    ten sposób majątkiem córki. Mam nadzieje że troszkę wyjaśniłem.
    Czy wystarczy gdy żona notarialnie zrzecze się prawa do zarządzania
    majątkiem córki ?

    Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
    Alek