  • Data: 2007-11-08 12:04:48
    Temat: Re: Zrzeczenie sie dziedziczenia.
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fgut8u$qgn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A powiedz mi jak można zaw3rzeć umowe o zrzeczeniu się dziedziczenia (art.
    > 1048 kpc) po śmierci spadkodawcy, który musi być stroną umowy. Nie rozumiesz
    > nawet o czym piszesz i o co chodzi w wątku, a mieszasz autorowi w głowie.

    nawet pytajacy zrozumial o co chodzi, a ty jak widac nie, bo zbyt duza wage
    przywiazujes do slow zrzeczenia i odrzucenia, bo jak rozumiem tego slowa sie
    czepiasz, wyraznie napisalem ze chodzi o czas po smierci spadkodawcy

    chodzilo mi o sprostowanie do tego co napisal kam, bo z tego co napisal ktos
    inny moze wywnioskowac ze identyczna sytuacja jest, jak sie odrzuca spadek po
    smierci spadkodawcy