    From: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostałem wezwany jako świadek w nieznanej mi sprawie.
    Date: Wed, 26 Jul 2006 16:54:01 +0000 (UTC)

    > W art. 129. =A7 1 kodeksu karnego napisane jest, ze powinienem zosta=E6
    > powiadomiony w jakiej sprawie jestem wzywany. Czy wpisanie imienia i
    > nazwiska wystarcza? W ko=F1cu chyba jestem wezwany w sprawie
    > pope=B3nienia jakiego=B6 przest=EApstwa, a nie bezpo=B6rednio w sprawie
    > osoby.

    oczywiście jesteś świadkiem w sprawie. Przyjdziesz to się dowiesz. Sędzia
    poinformuje Cie, kiedy słuzy prawo odmowy skłądania zeznań lub odmowy
    odpowiedzi na ptytanie. Jeśli bedziesz się bał, że Twoja odpowiedz nazrazi
    Cie na odpowiedzialność karną możesz odmówić odpowiedzi napytanie (art 183
    k.p.k, stosowany też w sprawach o wykroczenia)
    W narkotyki Cię nie będą wrabiali chyba bo wezw3anie jest z grodzkiego.;p TAm
    są wykroczenia i sprawy w uproszczonym, więc drobnica

    pozdro
    mk