  • Data: 2006-07-26 17:43:38
    Temat: Re: Zostałem wezwany jako świadek w nieznanej mi sprawie.
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    D.H. Oskar wrote:
    > Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tylko rozchodzi sie właśnie żeby wcześniej dowiedzieć się czego
    > kolwiek.
    >
    > a po co ?? zeby mataczyc ??

    A choćby poto żeby iść tam komfortowo, być przygotowanym jeśli
    ktoś inny mataczy, nie denerwować się o co chodzi, nie być
    oszukiwanym przez sąd który powinien był napisać w jakiej sprawie
    mnie wzywa, a wymigał sie wpisując tylko imie i nazwisko, aby móc
    przypomnieć sobie coś co działo się dawno, aby wiedzieć na jak
    długi czas rozprawy się nastawić, aby nie robiono ze mnie idioty
    który ma o czym opowiadać bo ktoś kto nawet nie raczył mnie
    poinformować o co chodzi tak chce, aby moja matka która widziała
    wezwanie a jest chora na serce nie denerwowała sie niepotrzebnie o co
    chodzi, aby uniknąć ewentualnej próby wmieszania w czyjeś
    krętactwo...