  • Data: 2006-07-27 06:33:44
    Temat: Re: Zostałem wezwany jako świadek w nieznanej mi sprawie.
    Od: Robert <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@g...com wrote:

    > Bo cała reszta składała fałszywe i prawda nie pokryła by się z
    > zeznaniami powiedzmy 5 innych świadków.

    Cos krecisz a skad oni wiedzieli co tamci zeznali??
    Albo zostali "przekonani" zeby tak zeznawac albo facet byl dilerem.
    Nie komplikuj se zycia. Idz do sadu. Policz ile masz lat zebys nie
    zostal zaskoczony pytaniem o wiek zamiast o date urodzin. I mow prawde,
    lub nie pamietam, lub nie wiem.
    Za to do pierdla nie pojdziesz. Najwyzej u miejscowych chlopakow
    bedziesz mial prze...ne :):):). Ale to zalezy od proporcji wykorzystania
    w/w alternatyw :):):). Taki zarcik poranny.

    pzdR.