  • Data: 2002-11-28 22:40:25
    Temat: Re: Zona "zabija" meza - dziwne pytanie
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spirytus to etanol. Moze taki do konserwancji jest zanieczyszczony...
    > chociaz nie sadze:)

    Z chemii jestem nie za dobry wiec uscislam - chodzi mi o alkohol metylowy,
    ten od ktorego sie slepnie i umiera. W Łodzi byla jakis czas temu afera bo 5
    łebków wlamalo sie do malucha i ukradło 3 litry metylowego alkoholu - facet
    uzywal go do jakiegos czyszczenai maszyn. Kilka osob umarlo - sami zlodzieje
    i jeszcze jakies lebki co troche od nich kupili na rynku.
    > Ale to nie zmienia faktu, ze kobieta mogla miec zainteresowania
    > chemiczne ;) Przeciez metanol to podstawowy skladnik "malego chemika" ;)
    Tylko zastanawialem sie czy nie mozna by kobitki sadzic o brak opieki nad
    chorym mezem?? - nietety sa jeszcze ludzie co wola sie opiekowac mezem -
    ochlajmorda (tzn. alkoholikiem) niz zona :-((

    Pozdrawiam
    Jarek